«

»

Απρ 29

Ο κορυφαίος συμπαντικός Νόμος της Ηθικής καταξίωσης ή απαξίωσης των πράξεών μας, η αλλιώς ο Νόμος της Ανταπόδοσης, έχει προαιώνια προέλευση και ακατάλυτη ισχύ μέχρι της συντέλειας του κόσμου.

Έγινε η αιτία να γίνουμε θνητοί και να χάσουμε τον Παράδεισο μετά από το βαρύτατο παράπτωμα των πρωτοπλάστων να γίνουν θεοί.

«και ως θεοί έσεσθε» είπε ο πονηρός δαίμονας και τους έπεισε να φάγουν από το δένδρο της Γνώσεως του καλού και του κακού. Κι ανοίχτηκαν τα μάτια τους κι απέκτησαν έκτοτε οι άνθρωποι την γνώση και την εμπειρία του κακού με την εκδίωξή τους και την κατάρα επάνω στα κεφάλια τους να επικρέμαται με το θάνατο, τη θνητότητα.

Από τότε όσοι ζουν στον πλανήτη είναι καταδικασμένοι να πεθάνουν.

Το χειρότερο όμως δεν το μάθαμε, κι εξακολουθούμε ευκαίρως – ακαίρως να το διαπράττουμε, είναι να ποιούμε το θέλημά μας χάρις στην ελεύθερη αλλά όχι πάντα αθώα βούλησή μας.

Έτσι μεταμορφωθήκαμε σε Κάϊν και δολοφονούμε από μίσος και φθόνο τους Άβελ. Βρίσκουμε αιτίες για να πολεμούμε ο ένας λαός ενάντια στον άλλο με θύματα χιλιάδες αθώους και ενόχους.

Το κακό βασιλεύει σε όλες τις προεκτάσεις του και δυσκολεύεται ακόμη μετά από τόσες χιλιάδες αιώνων ο άνθρωπος, να κατανοήσει σε βάθος και πλάτος τον Νόμο της Ηθικής Ανταπόδοσης.

Ο Ιησούς που ήρθε να καταργήσει τη θνητότητα και να μας αναστήσει όλους, τον περιέγραψε ιδανικά κραυγάζοντας στον Πέτρο όταν έκοψε το αυτί του Μάλχου. «Βάλε στο μαχαίρι στο θηκάρι σου Πέτρο, δεν ξέρεις πως ο Νόμος της Ηθικής Τάξης και συμπαντικής αρμονίας εντέλλεται: Μάχαιραν έλαβες μάχαιραν θα λάβεις;»

Όλη του τη ζωή βίωσε ο Ιησούς υποδεικνύοντας έμπρακτα με ατέλειωτα παραδείγματα πως ξεπερνάς τον Νόμο της Ανταπόδοσης. Εφαρμόζοντας στην πράξη τον Νόμο της Αγάπης κι αποφεύγοντας το πάσης φύσεως κακό. Το κακό σε οποιαδήποτε μορφή.

Στην σημερινή ευαγγελική περικοπή  o Ιησούς δίνει ένα ισχυρό παράδειγμα του πόσο ισχυρός και αμείλικτος είναι ο Νόμος της Ανταπόδοσης. Θεραπεύει τον παράλυτο που επί τριάντα οκτώ χρόνια κείτονταν άταφος νεκρός στο χείλος της προβατικής κολυμπήθρας και άνθρωπο δεν είχε να τον πετάξει μέσα όταν ο άγγελος τάρασσε το νερό. της.

38 χρόνια παράλυτος δεν είναι βαρύ επιτίμιο για να παιδαγωγηθεί κανείς στις αμαρτίες του; Ο Χρυσόστομος θα κάνει το πιο κάτω σχόλιο: «Που είναι εκείνοι που λένε είναι άδικο για μια στιγμή που σκότωσα και για λίγες στιγμές απαγορευμένης ηδονής όταν μοίχευσα, να κολάζομαι για πάντα; Τι να πει ο παράλυτος, που δεν αμάρτησε τόσα χρόνια όσα κολαζόταν στην ανημποριά του; ΚΙ όμως πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του σε τιμωρία. Γιατί τα αμαρτήματα (σύμφωνα με τον ηθικό Νόμο της Ανταπόδοσης) δεν κρίνονται από τη διάρκειά τους μέσα στο χρόνο αλλά από τη ΦΥΣΗ και τη ΒΑΡΥΤΗΤΑ τους».

Γι’ αυτό και όταν ο Χριστός τον ξανασυνάντησε στο Ναό του είπε: «Ίδες, έγινες υγιής, μη αμαρτάνεις πλέον, για να μη σου συμβεί κάτι χειρότερο».

Ήταν σαν να του έλεγε να βρίσκεται σε σταθερή και διαρκή μετάνοια. 38 χρόνια σκληρής πνευματικής δουλειάς μέσα στην υπομονή και την ταπείνωση της παραλυσίας είναι κρίμα να πάνε χαμένα και να καταρρεύσουν από υποτροπή στην αμαρτία μιας μόνο στιγμής. Δεν χρειάζεται παρά μόνο μια στιγμή για να πάθεις το χειρότερο. Τον προειδοποιεί με αυτόν τον τρόπο να μην αμαρτήσει ξανά, για να μη βιώσει στο μέλλον νέα, αν όχι πιο επώδυνη, δοκιμασία.

Η θεραπεία του παραλύτου μας λύνει χιλιάδες απορίες γύρω από τα ανθρώπινα δράματα ποιυ συναντάμε κάθε μέρα σε ανθρώπους και σε λαούς. Για παράδειγμα το ολοκαύτωμα, την μικρασιατική, ποντιακή κι αρμενική γενοκτονία, την κατάληψη της φαύλης κι εφάμαρτης ανατολικής Αυτοκρατορίας πρώτα από τους Φράγκους και μετά από τους Τούρκους. Κι όχι μόνο. Οι χιλιάδες πόλεμοι από αρχής κόσμου, οι θρησκευτικοί πόλεμοι, ο εκατονταετής πόλεμος, ο Πρώτος και Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος, τι άλλο είναι από εφαρμογή του Ηθικού Νόμου της Ανταπόδοσης;

Τα δεινά της οικογένειας Ρομάνοφ και του ίδιου του Τσάρου Νικολάου, ποιος θα μπορούσε να τα ερμηνεύσει σαν συνέπειες και δοκιμασίες που βάρυναν όχι μόνο τον αποκαλούμενο «ματωβαμένο Τσάρο» αλλά και τα κληρονομημένα αμαρτήματα των προγόνων του. Π.χ. Ο Ιβάν ο τρομερός είχε παντρευτεί την Αναστασία Ρομάνοβα Ζαχαρίνα η οποία ήταν γόνος της οικογένειας Ρομάνοφ από την οποία θα ξεκινούσε  το 1613  η γνωστή ρωσική δυναστεία.

Η αυτοκρατορική οικογένεια

Η τιμωρία και ο θάνατος της οικογένειας του Τσάρου Νικόλαου ήταν ίσως πολύ πιο σκληρή από τα αμαρτήματα και τους φόνους που στα σκοτεινά χρόνια της ρώσικης επανάστασης μέχρι την επικράτηση του Λένον και των Μπολσεβίκων, διέπραξε εν γνώσει ή εν αγνοία. Κυρίως εκείνη την επάρατη την αποκαλούμενη ΜΑΤΩΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.[1]

Το τέλος τους ήταν τραγικό· τουφεκίστηκαν κι όσοι δεν πέθαναν όπως τα κορίτσια, σφαγιάστηκαν και κατατεμαχίσθηκαν από τις ξιφολόγχες βάρβαρωνν, βάναυσων, αιμοσταγών μπολσεβίκων. Τέλος κάποια από τα πέντε παιδιά κτυπήθηκαν με τους υποκόπανους των όπλων και τα μυαλά τους χύθηκαν στο δάπεδο και τους τοίχους, μέχρι να ξεψυχήσουν. Και μετά θάνατο τους κάψανε για μην μείνουν ίχνη παρά μόνο στάχτες για να εκλείψει η μνήμη τους και η πιθανή ηρωοποίησή τους.[2]

Ταυτοποιήθηκαν το 1979 τα λείψανα του τσάρου

Μια μικρή λεπτομέρεια· η καταδίκη τους σε θάνατο και η σκληρή εκτέλεσή τους, είχε εκδοθεί από το Σοβιέτ της Μόσχας κατ’ εντολήν του Βλαδίμηρου Ουλιάνοφ Λένιν, ο οποίος είχε ορκιστεί να εκδικηθεί το θάνατο του μεγαλύτερου αδερφού του, ο οποίος εκτελέστηκε για την συμμετοχή του σε απόπειρα δολοφονίας κατά του τσάρου Αλέξανδρου του ΙΙΙ, πατέρα του Νικολάου.

Για άλλη μια φορά βλέπουμε πως λειτουργεί ο Νόμος της Ανταπόδοσης «μάχαιρα έλαβες, μάχαιρα θα λάβεις».   

Οι οικονομική κρίση του 1929 και του 2009, η σκληρή δοκιμασία των Ελλήνων επί οκτώ ολόκληρα χρόνια, δεν είναι τίποτα άλλο παρά πειθαρχικά μέτρα που αποσκοπούν στο να αλλάξουν την εφάμαρτη νοοτροπία, την ηθική εκτροπή των ανθρώπων.

Κι όμως πολλοί ακόμη Έλληνες, ίσως η πλειοψηφία τους, δεν αντιλαμβάνονται ούτε στο ελάχιστο τη σοβαρότητα του συμπαντικού Ηθικού Νόμου της Ανταπόδοσης. Προτιμούν να αυτοκτονήσουν, να δουλέψουν στα σκλαβοπάζαρα της Ανατολής και της Δύσης για να μη στερηθούν αυτά που είχαν καλομάθει να απολαμβάνουν στην περίοδο της  οικονομικής ασυδοσίας και απατηλής, υλιστικής ευμάρειας…

 [1]Στις 9 Ιανουαρίου του 1905 ημέρα Κυριακή μπροστά σε 50.000 συγκεντρωμένο πλήθος άοπλου λαού η αστυνομικές δυνάμεις και ο στρατός άνοιξαν πυρ με αποτέλεσμα να σκοτωθούν τουλάχιστο χίλιοι διαδηλωτές και πολλοί περισσότεροι να τραυματισθούν και να μείνουν ανάπηροι εφόρου ζωής. Έκτοτε η Κυριακή εκείνη έμεινε σαν «Ματωμένη Κυριακή”.

[2]Μελέτη της Ιεράς Μονής Τιμίου Προδρόμου Μέσα Ποταμού: «Άγιοι Βασιλομάρτυρες ΡΟΜΑΝΟΦ, ΟΣΑ ΔΕΝ ΜΟΡΕΣΕ ΝΑ ΚΡΥΨΗ Η ΣΙΩΠΗ” Εκδόσεις ΑΘΩΣ, σ.σ.433-458.

ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

4 Σχόλια

Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων

  1. Μαρια Κ.

    Και οι Τούρκοι το 1915 παλουκωναν τις Αρμενισσες, οπως ακριβως εκαναν και με τον Αθανασιο Διακο, αφου πρωτα τις ξεγυμνωναν και τις βιαζαν ομαδικως. Κι αλλες Αρμενισσες, τις σταυρωναν ολογυμνες ομαδικα και τις αφηναν να υποφερουν κρεμασμενες στα καρφια και για 2 ολοκληρες μερες ακομα, μεχρι να ξεψυχησουν.

    1. Γεώργιος Ευαγγελάτος

      Θα ήθελα τις πηγές σου για τις Αρμένισσες.

  2. Μαρια Κ.

    Ο Παραδεισος του Τριαδικου Θεου ειναι ενα πανεμορφο μερος οπου επικρατει απολυτη γαληνη και ηρεμια, απολυτη ευτυχια, αερας ολόφρεσκος,ολοκαίνουργιος και πεντακαθαρος και αυτος ο αερας ειναι απειρος, δηλαδη ατελείωτος, ανεξάντλητος και αιωνιος. Επισης, σάυτην την παραδεισενια ατμοσφαιρα υπαρχει και το απολυτο κενο απο οποιαδηποτε αρνητικη ενεργεια ή απο οποιοδηποτε αρνητικο συναισθημα.

    1. Γεώργιος Ευαγγελάτος

      Συμφωνώ και τον έχω ζήσει ελάχιστες αλλά μοναδικές φορές ο ίδιος προσωπικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>