Θρομβώσεων μαρτύριο χωρίς τέλος νο7

 

Κρήτη: 50χρονη νοσηλεύτρια με θρόμβωση στα άκρα μετά από εμβολιασμό της με Pfizer

Κρήτη: 50χρονη νοσηλεύτρια με θρόμβωση στα άκρα μετά από εμβολιασμό της με Pfizer

Νέο περιστατικό θρόμβωσης που φαίνεται να συνδέεται με το εμβόλιο αλλά δεν πρόκειται να το μάθετε από τη λογοκρισία των ψυχοπαθητικών αλητών που μας κυβερνούν.

Μια νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Χανίων, παρουσίασε επιπλοκές μετά τον εμβολιασμό της με το σκεύασμα της Ρfizer.

H νοσηλεύτρια παρουσίασε αρχικά θρόμβωση στα άκρα και συγκεκριμένα στο ένα πόδι αρχικά και στη συνέχεια στο άλλο πόδι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για μια γυναίκα περίπου 50 χρόνων η οποία μετά την εμφάνιση της επιπλοκής νοσηλεύεται στο νοσοκομείο, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες η υγεία της δεν κινδυνεύει.
Σ.γ.:Μην φοβάστε κι αν της κόψουν το πόδι θα επιζήσει! Εσείς συνεχείστε άφοβα να εμβολιάζεστε κι από το Σεπτέμβρη τα παιδιά σας!

ΠΗΓΗ:https://www.pronews.gr/ygeia/993121_kriti-nosileytria-emvoliastike-me-pfizer-paroysiase-thromvosi-sta-akra

Leave a Reply

Your email address will not be published.